top of page
Mia aan het werk bij studio Duel
our mission

CREATIVE PLAYGROUND
for a positive future

In 2023 hebben we onze missie aangescherpt en samengevat in een nieuwe tagline: "A creative playground for a positive future." Dit staat voor onze hardnekkig inzet om een eerlijke, gezonde en duurzame toekomst te bevorderen door middel van creativiteit en strategie.
 

A creative playground
We streven ernaar meer mensen en bedrijven te betrekken bij onze beweging richting een eerlijke, gezonde en duurzame toekomst. Onze 'creative playground' is een uitnodiging aan iedereen om deel te nemen en samen te werken. Zo bereiken we meer. Het is een platform voor creativiteit, onderzoek, innovatie en samenwerking, waar ideeën tot leven komen die bijdragen aan positieve verandering.

For a positive future
Je doelgroep proberen vooruit te deprimeren? Het werkt niet! Negativiteit en angst zijn geen effectieve manieren om verandering te stimuleren. In plaats daarvan kiezen wij voor een positieve benadering. Onze visuele concepten en campagnes zijn gericht op een optimistisch wereldbeeld, waarbij we laten zien hoe gedrag kan bijdragen aan een betere toekomst. We merken dat deze benadering meer mensen in beweging brengt en inspireert om actief bij te dragen aan verandering.

Ons werk is strategisch, verleidelijk en uitgesproken. We maken complexe problemen en onderwerpen inzichtelijk en dragen bij aan het behalen van de SDG's. Door de kracht van visuele communicatie en creatieve storytelling, maken we deze doelen begrijpelijker en toegankelijker voor een breder publiek.

Regelmatig vallen onze projecten in de prijzen. Het is geweldig als ons werk mooi wordt gevonden, maar we maken pas echt impact als we mensen kunnen activeren. We maken van passieve toeschouwers, actieve deelnemers.

In 2023 hebben we belangrijke stappen gezet in het versterken van onze missie en het uitbreiden van onze impact. Onze 'creative playground' blijft groeien en inspireren, en we blijven ons inzetten voor een positieve toekomst. Samen kunnen we een verschil maken, en we nodigen iedereen uit om deel te nemen aan deze reis.

Boek ontwerp
Patricia aan het tekenen
Hederik aan het ontwerpen voor de website van ROM InWest

Online bereik

Hoe meer ogen, hoe meer impact

In 2024 hebben we niet stilgezeten en dat was te zien op onze socials.


We zijn bewust bezig geweest met het vergroten van ons bereik op Instagram en LinkedIn, om onze missie voor een duurzame en sociale wereld verder te verspreiden. Want als je wilt inspireren, moet je ook zichtbaar zijn.

We deelden inspirerende projecten waar we trots op zijn, deden mee aan B Corp Month met het thema “Always moving forward” waarbij we lieten zien hoe we onszelf continu blijven verbeteren. Ook brachten we onze Guidelines for Change opnieuw onder de aandacht, om anderen te helpen stappen te zetten richting positieve impact.

En we sloten ons aan bij Orange the World, de wereldwijde campagne tegen geweld tegen vrouwen en meisjes.

Hiermee groeide ons bereik van 344 naar 1.022 volgers op Instagram en van 411 naar 670 volgers op LinkedIn. Geen viraal succes, wél een flinke groei van mensen die meelezen, meedenken en meedoen.

 

Meer volgers hebben is voor ons geen doel op zich, maar wel een krachtig middel. Want zichtbaarheid kan aanzetten tot verandering. En daar doen we het voor.

onzichtbaar
bottom of page